Biblioteka informacji

Najciekawsze informacje dostępne w sieci.

Uprawa owoców i warzyw

brak komentarzy

Zimowa dieta powinna być bogata w owoce i warzywa, dlatego że produkty te zawierają bardzo duże ilości witamin i składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i utrzymania homeostazy naszego organizmu. Owoce, w szczególności te krajowe, zawierają zestaw niezbędnych substancji, które wspomagają nasze zdrowie. Zwolennicy diety związanej z konkretną lokalizacją przyznają, że każdy organizm najlepiej działa wówczas, gdy zasilany jest produktami, które normalnie występują w strefie klimatycznej, w której mieszka dana osoba.

Dlatego także dla nas, mieszkających w środkowej Europie świetnym źródłem witamin powinny być owoce jagodowe. Są one uprawiane u nas od wieków, a dodatkowo bardzo często wyrosną w stanie naturalnym, więc są całkowicie zaadoptowane dla naszej strefie klimatycznej. Borówki, jagody, maliny, a też inne owoce leśne mają spore ilości witaminy C witamina C jest bardzo silnym antyoksydantem, który zabija wolne rodniki i tym samym opóźnia procesy starzenia się komórek, a też całego organizmu. Borówki bogate w witaminę C mogą stanowić perfekcyjne źródło antyoksydantów w diecie zimowej. Powinno się je Bez wątpienia przedtem zakonserwować, ususzyć bądź zamrozić. Straty składników pokarmowych, w tym straty cennej witaminy C będą nieznaczne, a pomimo to będziemy mogli się cieszyć zimą doskonałym smakiem zdrowych owoców, które zawierają składniki konieczne dla rozwoju naszego organizmu. Taka dieta niewątpliwie przysłuży się też osobom, które prowadzą dietę odchudzającą.

Warto sprawdzić: borówka amerykańska.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.