Biblioteka informacji

Najciekawsze informacje dostępne w sieci.

Zdrowe owoce

brak komentarzy

Zimowa dieta powinna być bogata w owoce i warzywa, dlatego że produkty te zawierają bardzo duże ilości witamin i składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i utrzymania homeostazy naszego organizmu. Owoce, zwłaszcza te krajowe, zawierają zestaw niezbędnych substancji, które wspomagają nasze zdrowie. Zwolennicy diety związanej z konkretną lokalizacją przyznają, że właściwie każdy organizm najlepiej działa wówczas, gdy zasilany jest produktami, które normalnie występują w strefie klimatycznej, w której mieszka dana osoba.

Dlatego również dla nas, mieszkających w środkowej Europie bardzo dobrym źródłem witamin powinny być owoce jagodowe. Są one uprawiane u nas od wieków, a dodatkowo bardzo często wyrosną w stanie naturalnym, zatem są w pełni zaadoptowane dla naszej strefie klimatycznej. Borówki, jagody, maliny, a również inne owoce leśne mają spore ilości witaminy C witamina C jest bardzo mocnym antyoksydantem, który zabija wolne rodniki i tym samym opóźnia procesy starzenia się komórek, a także całego organizmu. Borówki bogate w witaminę C mogą stanowić doskonałe źródło antyoksydantów w diecie zimowej. Powinno się je Oczywiście uprzednio zakonserwować, ususzyć bądź zamrozić. Straty składników pokarmowych, w tym straty cennej witaminy C będą nieznaczne, a mimo to będziemy mogli się cieszyć zimą doskonałym smakiem zdrowych owoców, które zawierają składniki konieczne dla rozwoju naszego organizmu. Taka dieta na 100 procent przysłuży się również osobom, które prowadzą dietę odchudzającą.

Warto sprawdzić: owoce jagodowe.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.